Date de contact:
Tel: 0248.210.380 int. 133
Fax: 0248.210.280
Email: spepmp@patrimoniupitesti.ro
Atributii:
a) solicitarea către compartimentele de specialitate a referatelor de necesitate privind achizițiile și investițiile pentru anul următor, în vederea întocmirii proiectului de program anual de achiziții publice;
b) actualizarea programului anual de achiziții publice, după aprobarea bugetului;
c) organizarea și asigurarea achiziției de produse/servicii/lucrări, cu respectarea legislației specifice în vigoare;
d) primirea caietelor de sarcini/documentațiilor tehnice pentru achiziția de produse/servicii/lucrări;
e) întocmirea documentației de atribuire a contractelor de achiziție publică;
f) transmiterea anunțurilor de intenție, anunțurilor de participare, anunțurilor de participare simplificate și anunțurilor de atribuire în Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achiziții Publice (SICAP);
g) punerea în aplicare a oricărei modificări aduse legislației cu privire la atribuirea contractelor de achiziție publică;
h) întocmirea raportului procedurii;
i) comunicarea rezultatului procedurii de atribuire către operatorii economici participanți la procedură;
j) urmărirea realizării investițiilor în termenele și condițiile prevăzute în contracte;
k) urmărirea desfășurării procedurilor de achiziție publică;
l) redactarea contractelor de achiziție de produse/servicii/lucrări, împreună cu Compartimentul Juridic și celelalte compartimente de specialitate;
m) urmărirea derulării contractelor, respectarea clauzelor contractuale și verificarea încadrării în valoarea contractelor de achiziție publică.