Atribuţii Compartiment Investiţii, Achiziţii

 

Date de contact:
Tel: 0248.210.380 int. 133
Fax: 0248.210.280
Email: spepmp@patrimoniupitesti.ro

      Atributii:

a) solicitarea către compartimentele de specialitate a referatelor de necesitate privind achizițiile și investițiile pentru anul următor, în vederea întocmirii proiectului de program anual de achiziții publice;

b) actualizarea programului anual de achiziții publice, după aprobarea bugetului;

c) organizarea și asigurarea achiziției de produse/servicii/lucrări, cu respectarea legislației specifice în vigoare;

d) primirea caietelor de sarcini/documentațiilor tehnice pentru achiziția de produse/servicii/lucrări;

e) întocmirea documentației de atribuire a contractelor de achiziție publică;

f) transmiterea anunțurilor de intenție, anunțurilor de participare, anunțurilor de participare simplificate și anunțurilor de atribuire în Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achiziții Publice (SICAP);

g) punerea în aplicare a oricărei modificări aduse legislației cu privire la atribuirea contractelor de achiziție publică;

h) întocmirea raportului procedurii;

i) comunicarea rezultatului procedurii de atribuire către operatorii economici participanți la procedură;

j) urmărirea realizării investițiilor în termenele și condițiile prevăzute în contracte;

k) urmărirea desfășurării procedurilor de achiziție publică;

l) redactarea contractelor de achiziție de produse/servicii/lucrări, împreună cu Compartimentul Juridic și celelalte compartimente de specialitate;

 

m) urmărirea derulării contractelor, respectarea clauzelor contractuale și verificarea încadrării în valoarea contractelor de achiziție publică.

TOP