Atribuţii Compartiment Urmărire, Executare Contracte şi Reclamă-Publicitate

a) ținerea evidenței contractelor de concesiune, închiriere, asociere, colaborare etc. pentru terenurile aparținând domeniului public/privat al Municipiului Pitești, transmise de Primăria Municipiului Pitești, urmărirea și întreprinderea măsurilor legale necesare cu privire la derularea acestora și la încasarea sumelor aferente;

b) ţinerea evidenţei acordurilor comerciale, urmărirea derulării şi încasării sumelor aferente acestora şi propunerea, când este cazul, a rezilierii acestora;

c) urmărirea încasării chiriei pentru cabinetele medicale aflate în spații ce aparțin Primăriei Municipiului Pitești;

d) ţinerea evidenţei debitelor restante pentru persoane fizice şi juridice, aplicarea majorărilor de întârziere/penalităţi conform prevederilor contractuale şi după caz, înaintarea Compartimentului Juridic dosarul contractului, pentru soluţionarea în instanţă;

e) propunerea, constatarea, controlarea, urmărirea şi încasarea taxelor pentru folosirea mijloacelor de reclamă-publicitate, de către persoane fizice şi juridice, în condiţiile legii;

f) încasarea şi ţinerea evidenţei tarifului pentru balcon;

g) încasarea şi ţinerea evidenţei taxei de ocupare a domeniului public cu panouri fixe, panouri mobile, stâlpi, alei, căi de acces, trepte, rampă, în baza avizelor/acordurilor/autorizaţiilor de construire eliberate în condiţiile legii;

h) urmărirea modului de întreţinere a panourilor, a reclamelor publicitare de către beneficiarii contractelor şi acordurilor de publicitate care au în folosinţă spaţiile de publicitate respective, constatarea neconformităţilor şi determinarea acestora pentru remedierea problemele apărute, sub sancţiunea suspendării contractului de folosire a spaţiului publicitar atribuit;

i) urmărirea ca amplasarea sistemelor publicitare să se facă numai în locurile aprobate prin autorizaţia de construire/avizul/acordul pentru publicitate temporară;

j) colectarea, prin executare silită, în conformitate cu prevederile Codului de Procedură Fiscală, creanțele fiscale ale bugetului local al Municipiului Pitești provenind din activitatea de reclamă și publicitate și de ocupare a domeniului public cu alei, căi de acces, trepte, rampă;

k) organizarea de licitații publice, în conformitate cu prevederile O.u.G. nr. 57/2017 privind Codul administrativ și dispozițiile hotărârilor consiliului local, pentru ocuparea domeniului public cu construcții cu caracter provizoriu.

TOP