Date de contact:
Tel: 0248.210.380 int. 132 / 0248.210.377
Fax: 0248.210.280
Email: spepmp@patrimoniupitesti.ro
Atributii:
a) organizarea, conducerea și controlarea activității financiar-contabile a S.P.E.P.M.P., în conformitate cu prevederile Legii 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
b) efectuarea de analize economice și de propuneri în vederea fundamentării și elaborării proiectului/rectificărilor bugetului anual de venituri și cheltuieli pentru S.P.E.P.M.P., în condițiile legii;
c)asigurarea, în condițiile legii, a modificărilor în alocațiile bugetare aprobate, prin efectuarea virărilor de credite;
d) fundamentarea și întocmirea lunară a cererilor de repartizare a creditelor bugetare;
e) încadrarea contractele/comenzile în plafoanele aprobate, urmărirea derulării tuturor contractelor și propunerea angajării de cheltuieli bugetare, în limita creditelor bugetare aprobate;
f)întocmirea bilanțului contabil propriu, contului de execuție și detalierea cheltuielilor în structura clasificației bugetare, precum și a tuturor situațiilor anexe la situațiile financiare trimestriale și anuale;
g) răspunderea privind efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor contabile;
h) întocmirea și verificarea balanței lunare de verificare;
i) întocmeirea notelor contabile și a fișelor de conturi, analizarea și urmărirea soldurile conturilor;
j) urmărirea realizării decontărilor cu debitorii și creditorii;
k) organizarea și efectuarea operațiunilor derulate prin casierie, astfel:
k1. încasarea, prin casieria proprie, a veniturilor Primăriei Municipiului Pitești și depunerea acestora la Trezorerie;
k2. ridicarea de numerar de la Trezorerie, pentru efectuarea diverselor plăți;
k3. întocmirea la zi a Registrului de casă, în care se înregistrează operațiunile pe măsura efectuării acestora.
l) gestionarea documentelor cu regim special;
m) ţinerea evidenţei consumurilor de carburanţi la autovehiculele şi utilajele aflate în administrare;
n) ţinerea evidenţei FAZ-urilor pentru autovehiculele instituţiei;
o) organizarea și efectuarea operațiunilor contabile privind evidența patrimoniului, activitatea de administrare și inventariere a acestuia;
p) analizarea și avizarea propunerilor privind scoaterea din funcțiune a mijloacelor fixe și clasarea sau declasarea celorlalte bunuri, conform propunerilor făcute de către SPEPMP sau Primăria Municipiului Pitești;
q) asigurarea respectării prevederilor legale privind integritatea patrimoniului aflat în administrare și luarea măsurilor legale pentru recuperarea pagubelor, în cazul în care acestea se produc;
r) organizarea evidenței cantitativ-valorice a bunurilor materiale, a obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe aflate în patrimoniul P.E.P.M.P;
s) întocmirea ștatelor privind drepturile salariale ale personalului S.P.E.P.M.P. și ținerea evidenței concediilor de boală și maternitate, asigurând efectuarea plății integrale și la timp a drepturilor bănești cuvenite;
t) întocmirea declarațiilor fiscale privind contribuțiile aferente drepturilor salariale și depunerea acestora în termenul stabilit de legislația în vigoare;
u) efectuarea și întocmirea ordinelor de plată privind achitarea facturilor și a viramentelor, urmărind încadrarea în prevederile bugetului aprobat pe capitole, subcapitole, articole și aliniate;
v) asigurarea înregistrării tuturor operațiunilor și raportărilor în programul FOREXEBUG;
w) transmiterea către Institutul Național de Statistică a situațiilor statistice privind indicatorii economici realizați;
x) acordarea/refuzarea vizei de control financiar preventiv propriu și consemnarea în registrul cu operaţiuni supuse controlului financiar preventiv propriu și informarea directorul adjunct în acest sens;
y) colaborarea cu Administrația Județeană a Finanțelor Publice Argeș și Primăria Municipiului Pitești pentru realizarea schimbului permanent de date și informații asupra activității financiar-contabile.